Romwe outfits ideas

Dzisiaj przychodzę do was z dwoma pomysłami stylizacji, z wykorzystaniem ubrań ze strony ROMWE.COM.
 Muszę przyznać, iż przygotowanie owego postu kosztowało mnie sporo pracy (nie będę ukrywać, że Paint nie jest programem w którym szybko i sprawnie może stworzyć ciekawą oraz wystarczająco cieszącą oko grafikę) ale także.. frajdy. Tworzenie stylizacji, które zobaczyć możecie niżej okazało się interesującym i wciągającym zajęciem. Cóż, ale która dziewczyna nie lubi czasem pobawić się modą, ubraniami i dodatkami, o butach już nie wspominając?
Jeśli chcecie mi pomóc, proszę o kliknięcia w poniższe linki. To pomoże mi w dalszej pracy i rozwinięciu mojej strony. 


Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby do postu z nawet zwykłym przeglądem ubrań nie dorzuciła kilka przemyśleń, które palce same przenoszą na klawiaturę gorącego już laptopa. Wychodząc na ulice nie sposób zauważyć, iż ludzie coraz bardziej upodabniają się do otoczenia. Lęk przed opinią innych ludzi wygrywa z chęcią wyróżnienia się z tłumu, bo przecież nie każdy z nas chce być taki sam jak trzy-czwarte społeczeństwa, poczynając od charakteru, poglądów aż po ubiór - czyli główny punkt dzisiejszego postu. 
Cóż.
Niczym się nie wyróżniając, nie zwracamy na siebie uwagi, równocześnie nie narażając się na krytykę i obelgi przed którymi strach potrafi być paraliżujący. Oryginalność nie zawsze jest dobrze odbierana przez społeczeństwo a posiadanie własnego stylu wiąże się z pewnym ryzykiem. Mimo wszystko uważam, że opinia innych ludzi nie powinna wywierać na nas aż tak dużej presji, iż jesteśmy w stanie postępować wbrew sobie tylko po to, aby przypodobać się ludziom, którzy tak na prawdę nie mają dla nas znaczenia. Bycie szczęśliwym jest równoznaczne z życiem w zgodzie z samym sobą, co - jak powiedziała Beata Pawlikowska jest największą wartością jaką możemy w życiu posiąść. 



58 komentarzy:

  1. Niestety w tym wieku nie można być oryginalnym. Każdy krytykuje "inność", bo nie jest do tego przyzwyczajony naśladując wszystkich.
    Poklikałam ;))

    Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienia sa bardzo fajne i w moim guście :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy. A co do własnego stylu, widząc te wszystkie nastolatki ubrane w ten sam sposób, zastanawiam się kto byl taki mądry przepowiadając atak klonów... :D

    U mnie na blogu nowe posty z kilkoma propozycjami filmów romantycznych i również kilka porad jak wzmocnić poczucie pewności siebie :) ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko , że mój brzuch nie pozwala zakładać mi takich rzeczy ! A ten drugi zestaw jest taki piękny i w moim "guście" !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawy :D
    Śliczne białe spodnie :d
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze połączenie bardzo mi się spodobało ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawy:)
    Poklikane!;)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zestawy są bardzo fajne :) co do podobnego stylu to ja nic do tego nie mam sama staram się nie wychylać poza tłum, dla mnie ważne jest żeby dobrze się czuć w ubraniach a nie wyglądać inaczej

    Truskaweczka (klik) Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta bomberka! :o

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zestawienie bardzo bardzo w Moim stylu, super top! A w pierwszych białe spodnie.. najlepsze do.. WSZYSTKIEGO :d Uwielbiam!
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie zrobiłaś te zestawy, oczywiście poklikałam. Kiedyś usłyszałam, że ubieram się dość oryginalnie. Były to dla mnie miłe słowa, ale tak na prawdę zakładam ciuchy w zgodzie ze sobą :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne mają ciuchy, fajnie je dopasowałaś :)
    Poklikałam w linki.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie stylizacje wyglądałyby na pewno mega, jednak chyba wolałabym siebie w tej drugiej :) Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania są super dopasowane, a co do painta... Ech, ile to już razy przeklinałam byt tego programu???

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizacje. Zgadzam się, bycie oryginalnym, po prostu bycie sobą jest źle odbierane przez otoczenie, szczególnie przez równieśników. W świecie, którym rządzi marka, osoby nie posiadające oryginalnych rzeczy są przez niektórych postrzegane jako osoby dziwne. Niestety tak to już jest i nic nie zmienimy, trzeba po prostu być sobą, a osoby warte naszego zainteresowania i akceptujące nas na pewno się znajdą i możemy mieć wtedy pewność, że nie są oni fałszywi.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje! :) Bomberka z pierwszego outfitu jest genialna :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestawy <3 zapraszam do nas http://karandmil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No pierwsza stylizacja - niby normalna, ale jednak zabójcza. Ja bym o brała!
    Poza tym to nie dowierzam, że zrobiłaś coś takiego w Paincie. Na pewno kosztowało Cię to wiele pracy. Są specjalne programy do tworzenia grafik, na pewno mniej byś się męczyła, bo Paint... Masakra! Spróbuj może popracować na Canvie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Haha tak, nie było łatwo. Spróbuję! :)

      Usuń
  19. świetne zestawienie : linki poklikałam : 15,99$, 6,99$, 16,99$, 9,99$, 36,99$,
    Zrewanżujesz się ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  20. oo 2 outfit widzę, że specjalnie dla mnie :D Poklikane kochana♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  21. geniala prace wykonalas w paincie! jestem pod wrazeniem, moglabys napisac do mnie na e-mail jak to wykonalas? :) bardzo mnie to zainspirowalo i jest to wlasnie to czego szukam i to co chcialabym sama wykonac :)
    ja niestety nie znam sie na program, w ktorych mozna tworzyc tego typu grafiki :(
    obserwujemy?

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam!( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  22. U siebie na blogu pisałam post o tym, że oryginalność lepiej mieć w sobie niż na sobie. Poklikałam w linki!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam, bardzo fajne i ciekawe zestawiania stylizacji :)
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham pierwszy outfit, a w szczególności te buty! Poluję już na nie od jesieni i za każdym razem mój zdrowy rozsądek mówi mi, że nie będę miała gdzie ich nosić (ze względu na wysokość obcasa).
    buziaki i miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba zestawy są świetne, najbardziej podobają mi się bomberki. Mam ostatnio na nie strasznego fisia i zamówiłam już sobie 2, ale chcę więcej! :) Pierwszy outift chyba jednak bardziej mój.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę oby dwie stylizację prezentują się genialnie. Sama mam taka koszulkę czarną i pasuje mi do wielu rzeczy :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawy! Na spodenki z drugiego zestawu poluję już od dłuższego czasu ale ciągle nie mogę znaleźć tych "idealnych".
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zestawy! Poklikałam <3

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stylizacje, moim zdaniem wygrywa druga i wcale nie wyglądają na przerobione w Paincie ;)
    A co do oryginalności. Masz rację z tym, że lęk przed opinią ludzi wygrywa. Jako przykład pokuszę się tutaj o odwołanie do niezwykle modnych ostatnimi czasy - superstarów. Kiedy nosi je 90% osób z mojej klasy czuję się wręcz dziwnie. Ciekawe czy pod wpływem innych z czasem wszyscy zaczniemy wyglądać tak samo. A wtedy oryginalność będzie czymś takim złym, jak to bywało w średniowieczu...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki Ty masz śliczny design bloga! Niestety masz rację, że społeczeństwo nie zawsze dobrze odbiera oryginalność, ale kurczę, tak jak napisałaś, opinia innych ludzi nie powinna na nas tak mocno wpływać, nasz wygląd, jest tylko i wyłącznie osobistą sprawą. :) A ludzie i tak znajdą powód, aby kogoś obgadać. Poklikałam. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie dobrane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwszy zestawić jest cudny ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Druga stylizacja jest moją ulubioną, poklikałam ♥

    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Obydwie stylizacje są świetne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne ubranka, tylko te zdjęcia mogł by być większe, bo słabo je widać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, chętnie bym sobie coś zamówiła z powyższych ♥
    Poklikałam!
    1- 33.99$
    2- 6.90$
    3- 14.66$
    4- 48.99$
    5- 15.99$
    6- 6.99$
    7- 16.99$
    8- 9.99$
    9- 36.99$
    (nie wiem czy o czymś nie zapomniałam :/)

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie stylizacje świetne! Idealnie pasujące do mojego stylu. Poklikane!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jeju jakie piękne te stylizacje! najbardziej spodobała mi się pierwsza :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne stylizacje stworzyłaś. Mają tam świetne rzeczy. poklikałam w kilka linków :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny ten pierwszy zestaw ;) Nosiłabym :D

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne stylizacje, bardzo w moim stylu!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. JA zauważyłam że ziewczyny w wieku 15/18 lat a nawet do 20 roku zycia wszystkei wyglądają tak samo. To jest straszne nie są sobą. Wszystkie w crop topach i spodnaich z wysokim stanem a w sklepach przecież jest masa propozycji !
    Poklikałam w ciuszki ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne stylizacje! <3
    Jak najbardziej w moim guście.
    Poklikane :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Tu masz rację, sama lubię czasem godzinami siedzieć w sieciówkach i dobierać ubrania ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. No niestety, stworzenie takiego czegoś zajmuje sporo czasu :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś piękną dziewczyną ,a Twój blog jest niezwykle interesujący :)
    czekam na więcej<3!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all your comments! They mean a lot to me!
- Sandra