Hey, I'm new here!

Pobudka o piątej rano. Szybka toaleta, niestaranny makijaż, trzydzieści minut drogi na autobusowy przystanek. Kolejne kilkadziesiąt minut spędzonych w busie, z słuchawkami w uszach i rytmicznymi, wesołymi melodiami, które bezskutecznie próbują wskrzesać we mnie choć odrobinę energii. Poparzony język przez wypicie gorącego napoju, kupowanego w nowo odkrytej herbaciarni tuż za rogiem nowej szkoły - liceum. Nowego etapu mojego krótkiego, 16-letniego życia.

Rutyna wkradła się do mojego życia już ponad miesiąc temu, kiedy zgrzytając zebąmi po raz pierwszy budzik obudził mnie bladym świtem. Początkowa ekscytacja nową szkołą, nowymi znajomościami i już nieco znajomym miastem już po kilku dniach przerodziła się w podkrążone oczy, bezustanne zmęczenie i powtarzanie zdania "nie chce mi się". Liceum to prawdziwy pożeracz czasu i początkowo sceptycznie słuchająca opowieści starszych kolegów o tym, ile wolnego czasu pochłania szkoła średnia, teraz unoszę ręce w geście poddania się i przyznaję im stu procentową rację. Słowa nauka i matura (mimo, iż jestem dopiero w I klasie) są teraz na porządku dziennym, zupełnie jak stosy prac domowych, sprawdzianów czy odpowiedzi ustnych. Mimo tego oraz braku czasu na spotkania z przyjaciółmi, czy przede wszystkim rozwijanie swoich pasji - co mogliście skutecznie zauważyć, poprzez miesięczną przerwę w blogowaniu - jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru.
Wspominając swoje podenerwowanie i strach przed.. właściwie wszystkim, mam dla was niewielką radę - otwórzcie się na innych i zacznijcie nowy rok z podwójną energią i podniesioną głową. Ale przede wszystkim pamiętajcie - każdy z nas był kiedyś niepewnym kotem  :)





t-shirt - CLICK HERE (jeśli chcecie mi pomóc, kliknijcie w link obok - dziękuję!:)

PS. Chciałabym również podziękować każdemu, kto w poprzednim poście wyraził swoją opinie na jego temat. Nie spodziewałam się tak aktywnego i miłego odzewu. Przybyło także kilku nowych obserwatorów za co ogromnie dziękuję. Bardzo mnie to motywuje i jestem tutaj dla was! 

33 komentarze:

  1. Nowa szkoła, nowi ludzie to dla mnie osobiście najgorsze co może być. Nie lubię poznawać nowych ludzi, sama zaraz zaczynam studia w nowym miejscu i na samą myśl o tym łapie mnie gęsia skórka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znowu jestem osobą, która kocha zmiany... moglabym sie co pol roku przeprowadzac i co pol roku zmieniac szkole ;) w ciagu 5 lat przeprowadzilam sie 9 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy! zazdroszczę!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia wyszły :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka jest przecudowana! też taka chce, weszłam w link, w sumie chyba nie tylko żeby Ci pomóc, bo może też się na nią skuszę :)
    'szkolna rutyna' powoli i wkrada się w moje życie, w koncu tydzien temu znow zaczęłam naukę - wiem, że takie ranne wstawanie nie wychodzi mi na dobre :p

    Zapraszam! Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana cudownie wyglądasz, klik - 8,99$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, ile razy ja dziennie powtarzam "nie chce mi się" albo "chce do domu" w szkole :D! Dobrze, że moja droga do szkoły trwa max 15 min :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już jestem zmęczona tą nauką i szkoła, chciałabym aby już była przerwa świąteczna :)
    Świetna koszulka

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też okropnie się bałam pójścia do liceum ;) Ale im bliżej do tego tym strach zaczął opadać :) Ładne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Liceum jeszcze przede mną, ale jakoś mi się tam nie śpieszy haha :) Bardzo przyjemnie piszesz :)
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszulka! :) bardzo mi się podoba :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszczęście moja przygoda ze szkołą kończy się następnego roku, ale życzę wytrwałośći :)
    Kliknęłam, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasy liceum - już nie pamiętam kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. na początku też czułam ekscytację ale po kilku dniach już chodziłam męczona tym wszystkim :(
    nie wiem czy tylko ze mną jest coś nie tak, ale mimo iż wybrałam najlepszą szkołę w moim mieście mam jakoś mało nauki i mało prac domowych, jedyne co mi przeszkadza to moje lenistwo, mam nadzieję, że z końcem jesieni minie :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię pojawiać się w nowych miejscach i poznawać nowych ludzi :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamietam kiedy ja zaczynałam liceum, bałam sie i przejmowałam się tym strasznie, a zupełnie niepotrzebnie, bo zawsze znajdzie się wszędzie kogoś z kim sę dogadamy! ;D
    Bardzo fajnie piszesz. :)

    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie pozwalam na to, aby szkoła i nauka w całości mnie pochłonęły. Nawet kiedy mam dużo do zrobienia, pozwalam sobie na trochę wolnego czasu. Nie stresuje mnie szkoła i myśle, że czasami spędzenie fajnie czasu jest ważniejsze od ocen:)

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, zazdroszczę takiego podejścia! Oby i u mnie kiedyś się ono zmieniło.. póki co słowo matura dźwięczy mi w uszach przez cały czas :) Nic dziwnego, w końcu to już za dwa lata!

      Usuń
  20. bardzo ladne zdjecia <3
    zapraszamy do Nas na:
    www.misiaikicia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz! Jednak nie lubię zdjęć na torach, kojarzą mi się z samobójcami :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. każda szkoła niestety jest pożeraczem czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie piszesz, a zdjęcia genialne :d obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluzka:) ładne zdjęcia:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Zdjęcia na torach mają swój urok.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Szkoda, że przerwa świąteczna już się kończy, nawet dobrze nie zdążyłam odpocząć od tego wszystkiego...na szczęście za niedługo ferie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasy liceum to były moje najwspanialsze lata młodości :) Nie studia, a szkoła średnia właśnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj znam to:)Tylko nie zdjęcia na torach, błagam!:D Niektóre toalety w pociągach nie są próżniowe:'D Czyli wszystko ląduje tam gdzie właśnie siedziałaś :):*

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all your comments! They mean a lot to me!
- Sandra