3! TOP THREE CHEAP COSMETICS IN MY MAKE UP BAG

Mimo, że blog ten zakładałam z wizją publikowania tylko i wyłącznie własnych refleksji oraz przemyśleń, postanowiłam urozmaicić go o posty z kategorii mojej drugiej (zaraz po pisarstwie) pasji - kosmetologii, dlatego dziś przychodzę do was z wpisem na temat 3 najlepszych kosmetyków z niższej półki cenowej, jakie posiadam w swojej kosmetyczce.

1.Kobo Professional, Matt Bronzing & Contouring Powder - 311 Nubian desert
O tym bronzerze było głośno zarówno w internecie, jak i poza nim. Większość opinii była bardzo zachęcająca, również jak cena, która była bardzo niska. Początkowo nie sądziłam, że bronzer za 20 złotych, może sprawdzać się aż tak dobrze, jednak moje przypuszczenia nie potwierdziły się. Produkt ten jest świetny zarówno dla początkujących jak i osób, które w makijażu "siedzą" już odrobinę dłużej. Jest on dobrze napigmentowany, nie robi plam i jest bardzo wydajny. Ponadto, opakowanie wykonane jest bardzo solidnie a sam bronzer jest matowy i nie pyli się przy nakładaniu na pędzel. 



2.Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Matowe pomadki w płynie, są moimi ulubionymi produktami do ust, które biją na głowę wszystkie pozostałe. Ostatnio w moje ręce wpadły dwa produkty z firmy Golden Rose, w cenie 20 złotych za sztukę. Jedną z rzeczy, które najbardziej w nich polubiłam jest kremowa konsystencja, przez co produkt łatwo rozprowadza się na ustach. Pomadki te szybko zasychają do całkowitego matu a ich trwałość jest bardzo dobra. Zjadają się równomiernie i nie zostawiają plam. Aplikator jest bardzo wygodny oraz pozwala na dokładne obrysowanie kształtu ust.


3. Maybelline Affinitone, Concealer
Korektor był mi potrzebny głównie po to, aby zakryć niewielkie cienie pod oczami, pod łuk brwiowy oraz na przebarwienia, z którymi zmaga się z moja skóra. Nie są one jednak bardzo widoczne, dlatego korektor ten, którego krycie mogę określić jako średnie, radzi sobie z nimi dobrze. Jego cena wynosi 28 złotych. Ma on lekką konsystencje a na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Najważniejsze jest dla mnie jednak to, że nie wysusza mojej skóry oraz jest bardzo trwały. 



Używacie któregoś z wyżej wymienionych produktów? Jak się wam sprawdza? A może wy
znacie jakieś niedrogie, godne polecenia produkty, o których mogłabym napisać w kolejnym tego typu poście?
Miłego weekendu! ♥

43 komentarze:

  1. Przecudne zdjęcia i naprawdę zachęcający opis produktów. Chyba skusze się na bronzer 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tej matowej pomadki i chyba się przekonałam. Muszę je wypróbować :D Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki oraz świetne pozostałe posty ;)
    Pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresowały mnie te pomadki! Z chęcią kiedyś wypróbuję, chociaż 20 zł to sporo :D Dobry korektor też by mi się przydał, bo mój stary jest na wykończeniu i średnio się sprawdza.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Ty lubię ten korektor i pomadki z GR. Miałam nawet kupić 04, ale ostatecznie wziełam na początku 07 i niestety żałuję, bo kolorystycznie wolałabym ten co Ty masz, jest bardziej dzienny ;) Ale zgadzam się z resztą opisu - są niesamowicie kremowe!
    Czaiłam się na ten bronzer z Kobo, ostatecznie wybrałam kółeczko do konturoewania na mokro i bardzo je polibiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jakiś czas szukam dobrego bronzera i chyba będę musiała przetestować ten, o którym wspomniałaś. O tych pomadkach też słyszałam i już od dłuższego czasu chcę je kupić, ale nie mam okazji. Świetny post i sam blog, zostaję tu na zdecydowanie dłużej ♥
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki z GR są świetne :D Zgadzam się w 100% do twojego opisu :D A co do reszty produktów nie znam :/ Świetne opisy oraz zdjęcia :*
    Pozdrawiam, weronika
    xoxo

    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki. Bardzo spodobał mi się ten bronzer :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie praktycznie wszystkie konturówki, pomadki są z GR :) w innych nie gustuję - jak narazie :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki :) Niedawno również skusiłam się na pomadki z Golden Rose i muszę przyznać, że są świetne! Jedyny błąd, jaki popełniłam, to źle dobrałam kolor, zamawiając przez internet. Wybrałam 010 i jest to coś pomiędzy szarym a fioletowym, raczej nie na co dzień :) http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Broznser z Kobo to jeden z moich ulubionych produktów. Jednak często niedostępny :( Pomadki z GR bardzo lubię. Noszę je prawie codziennie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony bronzer to właśnie ten z KOBO. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji przetestować tych kosmetyków :) Świetne zdjęcia! :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  14. Staranne zdjęcia, wszystko dokładnie opisane - czego chcieć więcej? Koniecznie muszę wypróbować te kosmetyki :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bronzer z KOBO to mój ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu miałam pomadkę Golden Rose, ale niestety nie byłam z niej do końca zadowolona. Nie przypadła mi do gustu i raczej drugi raz jej nie zakupię. Z innymi kosmetykami nie miałam styczności.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie, że piszesz na blogu również o kosmetykach :) jeśli to Twoja pasja, to faktycznie fajnie się nią dzielić z innymi!
    Matowe szminki z golden rose uwielbiam <3 ale tych w płynie nie miałam okazji mieć. Może warto wypróbować ... :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów, ale zapowiadają się świetnie. Śliczne zdjęcia. Obserwujemy? Daj znać u mnie, za wszystko się odwdzięczam. Pozdrawiam Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie testowałam tych produktów ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam pomadek z golden rose, jednak mam szminki i uwielbiam je :)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków ;) Najchętniej przetestowałabym te pomadki z Golden Rose! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  22. pomadki z GR to wręcz niezbednik w kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Longstay! Aksamitna konsystencja i piękne kolory mają w swojej ofercie :) Bardzo ładne, jasne zdjęcia! Pozdrawiam/marjassi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi osobiście ten korektor nie przypadł do gustu ;) pomadki z golden rose to taki produkt, z ktorym juz sie nie rozstaje ;) a z kolei bronzer od KOBO to hit nad hitami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny brązer.
    Pozdrawiam :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pomadki od GR :) W ogóle wszystkie ich matowe produkty do ust są mega :)
    Korektor z Catrice...aż wstyd, ale jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam wiele dobrego na temat tych matowych pomadek więc musze je w końcu zakupić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny blog, coś czuje że często będę tu wpadała
    pozdrawiam i zapraszam
    aribuziakbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. tak samo uwielbiam matowe pomadki, sama mam z Lovely

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnóstwo słyszałam o tym bronzerze i chyba w końcu muszę sobie go kupić. Nie robi żadnych plam?
    Obserwuję ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Jest na prawdę świetny :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło! Mam nadzieję, że spodobają ci się kolejne posty :)

      Usuń
  32. Przydatny post! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tych wszystkich nie miałam w posiadaniu jedynie korektora - a słyszałam saaame dobre opinie ;) W pomadkach płynnych od GR jestem zakochana, a brozner z kobo to zdecydowanie najlepszy produkt z tej półki cenowej ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem wielką fanką produktów Golden Rose :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Bronzer z Kobo jest świetny! :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam te kosmetyki i szczególnie uwielbiam te pomadki z GR :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używam żadnego z tych produktów :)

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Czyżby ulubieńcy? ;) świetne produkty
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne są te pomadki w płynie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  40. Też uwielbiam pomadki z GR są wspaniałe i to w dodatku maja bardzo atrakcyjne ceny.+ Spadłaś mi z nieba z brazerem juz wiem który bedzie nastepny:) zapraszam https://wikarolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all your comments! They mean a lot to me!
- Sandra