LITTLE THINGS

Od samego początku 2017 roku, mam nieodparte wrażenie, że najbliższe miesiące będą bardzo udane. Być może wynika to z tego, iż otaczam się cudownymi ludźmi, z którymi pożegnałam rok 2016 oraz witałam obecny. To niesamowite, ile szczęścia potrafią dać nam małe rzeczy, których na co dzień miarą owego szczęścia nie określamy. Bo czasami tak trudno nam nazwać szczęściem wyjście z przyjaciółmi, obejrzenie nowego odcinka ulubionego serialu czy kilkugodzinną rozmowę telefoniczną z dawno nie widzianą osobą. Te małe rzeczy, które składają się na naszą codzienność w rzeczywistości czynią ją kolorową, mimo, że często tego nie dostrzegamy. Wystarczy mała zmiana nastawienia a wszystko zaczyna zmierzać w lepszym kierunku!





Na zdjęciach powyżej możecie zauważyć moją najlepszą przyjaciółkę Iwonę. To właśnie czas z nią sprawił, że zaczęłam doceniać chwile jakie dane było mi spędzić z moimi przyjaciółmi oraz nauczył mnie cieszyć się z tytułowych małych rzeczy!

34 komentarze:

  1. szczerze to mój 2017 rok nie zaczął się jakoś super... Ale, że do tego czasu żyję więc raczej jakieś osiągnięcie jest! haha zawsze do przodu ;) Fajna sesja i piękna dziewczyna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym jak najbardziej! A zdjęcia w słoncu są cudowne:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przekaż koniecznie Iwonie, że ma przecudowne włosy. I tak, masz racje szukanie i docenianie małych rzeczy zmienia nasze życie na zdecydowanie lepsze

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW te zdjęcia w słońcu cudne<3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli ja nie jestem najlepsza przyjaciółka 😑

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny tekst :) masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te loki! <333


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygladasz , piękne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe rzeczy najczęściej dają najwięcej szczęścia! :)
    Piekne macie włosy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!
    Też bym chciała takie dłuuugie włosy, zazdro :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie. Warto dostrzegać te małe rzeczy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowne fotki! Super wyglądacie! Poklikane :) Pozdrawiam, miłego wieczoru!
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. great post! You want to follow each other on gfc? Let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansowa kurteczka z kożuszkiem wygląda cudownie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeeju, te zdjęcia to sztos!
    Zakochana jestem w Twojej urodzie!

    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykaźń daje nam więcej niż możemy sobie wyobrazić! Obie macie cudowne włosy ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow cudne zdjęcia *.*

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Zdjęcia są świetne, a wy obie jesteście bardzo ładne. Moje miesiace też zapowiadają się coraz lepiej i mam nadzieję, że to nie tylko złudne nadzieje :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Grunt to pozytywne nastawienie :D
    jak miło w koncu poczytać jakieś miłe rzeczy, a nie ciągłe narzekania i żale blogerek grrr

    świetnie wyglądacie dziewczyny !
    pielęgnujcie tą przyjaźń, bo taka prawdziwa zdarza się rzadko :/

    9$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia na tle zachodzącego słońca są moimi ulubionymi :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja tło piękne zachód słońca pięknie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne macie te zdjęcia,
    Wpis jak najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne stylizacje.
    Jednak druga bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małe rzeczy czasem ciesza najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna zdjęcia, włosy mas zachwycające ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcie na tle zachodu świetne :) cieszmy się z małych rzeczy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot. I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all your comments! They mean a lot to me!
- Sandra